Dag 23 Rilly la Montagne - Épernay 15 km.

9 juli 2019 - Épernay, Frankrijk

Het is een frisse ochtend en voor het eerst lopen we met een jasje aan. Onze route gaat verder door het bos. Daarna ruilen we het donkere bos in voor prachtige wijngaarden en mooie uitzichten. Jammer voor jullie maar de foto's geven niet half weer hoe mooi het hier is.

Onderweg treffen we Lideke weer en lopen een stukje samen op. Zij heeft een slaapplek op 28 km. Wij hebben nog niets besproken en besluiten hier langer te blijven. Op weg naar een camping komen we onverwachts langs een restaurantje. Het is er gezellig druk en wij strijken ook op het terras neer. Genietend van onze lunch met een wijntje en biertje raken we in gesprek met een Nederlands stel. Zij trekken met hun Peugeot cabriolet door Frankrijk en doen aan wielrennen. Een leuke ontmoeting.

Op het laatste stuk naar de camping volgt het ene mooie uitzicht na het andere en wij maken de ene foto na de andere. Dat wordt straks nog lastig kiezen welke op de blog moet.

Kortom, dit is GENIETEN!!