Dag 28 Troyes

14 juli 2019 - Troyes, Frankrijk

Vanmorgen blijft het voor het eerst de hele ochtend een beetje koud. Dat komt ervan als je inactief bent, dan voelt het anders. Rond de middag komt de zon door en wordt het aangenaam.

Helaas zijn de festiviteiten (lampionnen optocht, jeux de boule, en iets met de presentatie van wijn) ruim 4 km verderop, aan de andere kant van de stad. Dat vinden wij als kilometervreters toch wat ver om te lopen op een vrije dag. Maar in dit gedeelte van de stad is het ook gezellig dus wij genieten er niet minder om. En het vuurwerk hebben we gisteravond al gehad.

Eddy heeft wat cijfers voor de liefhebber: bijna 30% van de totale route hebben we gehad, 28 dagen zijn we onderweg en 755 km gelopen, nog z'n 1845 km te gaan.

Mede dankzij jullie positieve reacties begint het tot me/ons door te dringen dat wij echt iets bijzonders aan het doen zijn. Het is heel speciaal om zo samen onderweg te zijn en nog een poosje te blijven. Het nieuwe ritme van opstaan en inpakken, onderweg zijn, nemen wat je nodig hebt en genieten/ervaren van wat er op je pad komt bevalt goed.

Dankjewel voor jullie mooie reacties. Wij lezen ze elke dag.

1. Wim en Ria:
    14 juli 2019
    Jullie bedankt voor het delen van jullie levenservaring, mooie verhalen.
    Groetjes Ria
  2. Ans Koers:
    14 juli 2019
    Het is zeker iets bijzonders wat jullie aan het doen zijn !!!!!!!!
    En zeker de mooie verhalen zijnmooi om te lezen veel wandelplezier🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️
  3. Irma Haarman:
    Ook ik geniet elke dag van jullie verhaal en foto's. Prachtig! Groetjes Irma
  4. Henriette Oosterlaar:
    14 juli 2019
    Bijzonder maar ook super knap
  5. Henk en José:
    14 juli 2019
    Knap dat jullie in 28 dagen al zover zijn gekomen . Heel mooi om jullie tocht zo mogen volgen. Veel succes
  6. Truus Marsman:
    14 juli 2019
    We blijven jullie volgen en genieten van jullie mooie verhalen
  7. Betsie Nieuwenhuis:
    15 juli 2019
    Het is bijna niet te geloven, dat jullie er al bijna een derde deel op hebben zitten. En het lijkt me heerlijk om dan een dagje even rustig aan te doen. Onvoorstelbaar ook dat je alle bagage zelf dagelijks op de rug mee moet nemen! Dat kan echt niet zoveel zijn! Als je ziet wat ik heb meegenomen naar Nijmegen, om daar morgen aan de vierdaagse te beginnen, 4 x 30 km. En dat ik bij mijn zus logeer, waar ik helemaal verzorgd word en in de watten word gelegd. Ik zou niet kunnen wat jullie presteren! Geweldig wat een prestatie! Succes maar weer verder en geniet ervan!
  8. Betsie grote Gansey:
    15 juli 2019
    Jullie bedankt dat we er een beetje bij mogen zijn door jullie verhalen en foto's.
    Nog heel veel goede en gezellige kilometers en we volgen jullie "op de voet"
  9. Tineke:
    15 juli 2019
    Wat bijzonder om je reisverslagen te lezen en wat een mooie foto's. Geniet van jullie bijzondere reis! Groetjes, Tineke Heestermans
  10. Bertus enBets Koerhuis:
    15 juli 2019
    morgen begint de vierdaagse ook leuk maar wat jullie doen dat slaat alles geweldig, mooi om het te volgen.gr.Bertus enBets.
  11. Annie Bosman:
    15 juli 2019
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Knap hoor: al een derde van de route afgelegd! Toppers zijn jullie! Veel succes en plezier voor de komende tijd. Geniet ervan.