Dag 31 Flogny la Chapelle - Chablis 25 km

17 juli 2019 - Chablis, Frankrijk

Er heerst een serene rust als we om 06:15 uur uit het park vertrekken. Er is nog niemand op straat op een enkele arbeider na die naar zijn werk gaat. Het is erg fris dus gaat mijn fleece vest aan. Dat geeft meteen wat drukvermindering op heupen en schouders.

De route is weer prachtig. Veel afwisseling en goed begaanbare paden.

Als de zon door komt wordt het al snel warm. In de middag is het 28 graden in de brandende zon. We lopen nu door akkergebied waar geen schaduwplekjes zijn. Achter een muur van strobalen vinden we toch nog een rustplek met schaduw.

Om 14:00 uur komen we aan op de camping. Dat betekent lekker een middag lummelen.

In het centrum treffen we Lideke weer. We hebben haar een paar dagen niet gezien en vroegen ons al af waar ze zou zijn. Zij was het die met Monique en Han gisteren de herberg had gereserveerd. Monique en Han hebben we nog niet ontmoet maar dat zal vast één dezer dagen gebeuren. We lopen tenslotte allemaal dezelfde route.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els Baars:
    18 juli 2019
    respect.....en het is heel bijzonder wat jullie doen. hartelijke groet, Els Baars
  2. Jan en Rudie:
    18 juli 2019
    We blijven genieten van jullie ervaringen en foto's. Hopelijk willen de schouders al weer wat meewerken. In Nijmegen "moest" je 50km per dag; nu kun je het zelf uitzoeken ;-).
    Succes met het vervolg. Hoe verder je komt des te vaker zul je andere Santiago-gangers ontmoeten. Dat geeft ook weer de nodige afwisseling. Groetjes, Jan & Rudie