Dag 44 La Châtre - Cluis 26 km

30 juli 2019 - Cluis, Frankrijk

Het wordt vandaag slechts 23 graden dus besluiten we wat uit te slapen en later op pad te gaan. We nemen de tijd voor een wat uitgebreider ontbijt. Een bijkomend voordeel, de regenbui is voorbij als we gaan lopen.

In Sarzay treffen we Lideke bij een koffietentje. We kletsen wat bij want we hebben elkaar gisteren niet gezien. Vanavond slapen we waarschijnlijk in dezelfde refuge in Cluis.

De route is mooi en afwisselend. Later op de route treffen we Lideke weer en lopen samen verder naar de overnachting. We frissen ons op en gaan het dorpje in, nemen een kijkje in de kerk en halen het avondeten.

We eten samen en genieten vooral van het toetje (gebak vers van de bakker) en sluiten de avond af met een wijntje. Dit is voorlopig  de laatste keer dat we elkaar treffen. Wij gaan morgen verder en Lideke bereidt zich voor op de terugreis naar huis.

1. Riek Martens:
    Goedemorgen Eddy en Agnes,
    Wat schrijven jullie de reisverslagen op een leuke manier. Net even gekeken waar jullie al zijn op de landkaart......zo, wat een afstand......complimenten. Zet hem op .......!!
  2. Annie Bosman:
    Dag Eddy en Agnes,
    Ik ben het eens met wat Riek schrijft. Leuke verhalen en leuke foto's! Fijn dat we de reis kunnen meebeleven. En heel knap dat jullie al zo ver zijn. Nog veel succes en plezier.
  3. Dinie Pieters:
    31 juli 2019
    hallo Agnes en Eddy......23 graden...heerlijk wandelweer...ook hier gelukkig weer wat koeler. Ik geniet volop van jullie mooie verhalen en prachtig foto's, waarvoor dank.
    Heel veel wandelplezier nog en tot de volgende keer!!