Dag 86 Bercianos del Real Camino - Mansilla de las Mulas 26 km

10 september 2019 - Mansilla de las Mulas, Spanje

We gaan verder met kilometers maken daar waar we gisteren gestopt zijn. De auto's op een afstandje. Via El Burgo Ranero lopen we naar Reliegos. Daar eten we een broodje en dan verder naar Mansilla de las Mulas.

Als we Reliegos uit zijn is er opeens een bos midden tussen de akkers. Een klein aangeplant bos dus waarschijnlijk voor houtproductie. Daarna gaat het landschap weer over in akkers en weiland. Voor het eerst zien we koeien in een Spaanse weide.

De temperatuur blijft steken bij 17 graden en met een frisse harde wind voelt het nog kouder. Het fleece vest blijft dus de hele dag aan.

Als we in Mansilla de las Mulas aankomen zijn we lekker uitgewaaid.

Eerst even rusten en dan gaan we het dorpje in. Daar treffen we de twee dames uit Australië die we de afgelopen dagen regelmatig hebben gesproken tijdens de koffie stops. Zij lopen ongeveer dezelfde afstanden als wij. Verder zien we bij elke overnachting veel nieuwe gezichten. Het is druk op de route.