Dag 94 Hospital - San Mamede do Camino 29 km

18 september 2019 - San Mamede, Spanje

We beginnen onze dag rustig en vertrekken meestal bij schemerlicht en steeds vaker als laatsten.

De route is weer adembenemend mooi met klimmetjes en rotspaden. Ik zou er drie blogs over kunnen schrijven, van de vergezichten, de natuur en het prachtige weer, het is vandaag weer een stralende dag. Kortom Galicië is zo mooi wij krijgen er geen genoeg van.

We lopen door een aantal dorpjes en als ik dan om me heen kijk lijkt het of de tijd hier stil heeft gestaan. Zo moeten we even wachten want de koeien moeten eerst door de straat.

In een ander gehuchtje staat er opeens een tentje met eten en drinken, teveel om op te noemen en alles vers. Je kunt pakken wat je wilt tegen een vrije gift.

Echt een fantastische dag!

En mijn schouder? Deze is voldoende hersteld om weer mijn eigen spullen te kunnen dragen. Dat vind ik toch wel heel prettig. Is de aard van het beestje zullen we maar zeggen.

1. Henriette Oosterlaar:
    18 september 2019
    Geweldig wat jullie doen. Super om elke dag je verhaal te lezen. Veel succes nog
  2. Lideke:
    18 september 2019
    Wat een geweldige omgeving en jullie belevenissen. Petje af voor jullie. Nog steeds op schema? Fijn dat de schouder het volhoudt. Buen camino
  3. Wim en Marion Reimert:
    19 september 2019
    Mooi dat ook weer eens veel dingen meezitten.
    En fijn te lezen en, voor jullie te ervaren, dat er oqk nog iets anders bestaat dan een jachtig, individualistisch leven.