Santiago-Muxía-Fisterra

30 september 2019 - Fisterra, Spanje

Deze dagen regent het meer dan in de voorgaande honderd dagen alles bij elkaar maar we genieten daardoor niet minder van deze laatste week.

De route naar Muxía is erg mooi. Mooie paden, weinig asfalt en veel door het bos. De dag dat we in Muxía aankomen is het mooi weer. Prachtig om te zien hoe de zon spiegelt in de oceaan. De volgende dag verlaten we Muxía met stortbuien en harde wind. Met hoge golven beukt de oceaan op de rotsen. In Fisterra is het enorm mistig. Later als de zon doorkomt zie je de mist als een damp optrekken. Geweldig hoe de elementen der natuur zich op eigen wijze laten zien.

Ook deze trip zit erop. Dat betekent dat we met de bus terug gaan naar Santiago en van daaruit met de bus terug naar Nederland. We kiezen voor de bus om alle landschappen nogmaals, nu in omgekeerde volgorde, aan ons voorbij te laten trekken. Voor ons de manier om langzaam terug te keren naar ons dagelijks bestaan.

Met een voldaan gevoel kijken we terug op dit avontuur. Het bracht ons een fantastische tijd samen. We hebben genoten van elkaar, van de prachtige natuur met de mooie uitzichten, van de mensen om ons heen, de ontmoetingen en gesprekken. Met een lach en een traan hebben we de tocht volbracht, onze grenzen opgezocht en zijn er soms overheen gegaan. Dankbaar en blij gaan we nu terug naar huis.

Iedereen bedankt voor de reacties, het was mooi ze te lezen.

Buen Camino!

1. Wim en Ria:
    30 september 2019
    Bedankt voor jullie reisverslagen. Goede reis!
  2. Betsie Nieuwenhuis:
    30 september 2019
    Geweldig gedaan! Proficiat met dit geweldige resultaat.
    Jullie ook bedankt voor de mooie verhalen.
    Goede reis terug en tot zien!!
    groet
  3. Berna Brouwer:
    1 oktober 2019
    Goede reis terug naar huis!
  4. Thea Duteweerd:
    1 oktober 2019
    Geweldige prestatie Eddy en Agnes!
    Genoten van jullie verhalen en foto’s!
    Goede reis terug!
  5. A. Jacobs:
    2 oktober 2019
    Bedankt dat ik d.m.v. de verslagen en foto's heb mogen genieten van deze mooie en onvergetelijke tocht. Ik heb genoten en veel herinneringen van 2017 weer mogen herbeleven. Een goede terugreis en geniet nog heel lang na. Groetjes
  6. Irma Haarman:
    2 oktober 2019
    Bedankt voor alle reisverslagen. Ik vond t geweldig om jullie te volgen. Goede reis terug.
  7. Wilma Mars:
    13 oktober 2019
    Welkom terug en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van deze bijzondere reis. Onvergetelijk en uniek.
    Nog fijn lang nagenieten.