Dag 12 Diest-Linter 23 km

28 juni 2019 - Linter, België

We gaan met goede energie op pad, buren die ons uitzwaaien en extra geluk aan de tas, van collega's. Allemaal toppers!!

Per trein reizen we naar Dienst en pakken daar de route weer op.

Het vinden van een overnachting is nog een hele uitdaging. Er zijn weinig campings aan de route en al helemaal niet op het eerste stuk.

In Diest aangekomen gaan we eerst maar eens een flink stuk lopen want van dat zitten in die trein wordt een mens niet fitter. We verlaten Diest via het park Provincie domein Halve Maan. Vervolgens lopen we over zandpaden, holle wegen en graspaden, langs boomgaarden vol fruitbomen, akkers en veel Maria Kapelletjes.

In Kortenaken nemen we de tijd om wat te eten. Het is inmiddels 18:00 uur en we hebben nog geen overnachtingsadres. Er is een camping maar daarvoor moeten we of een heel stuk omlopen of een alternatieve route nemen. We kiezen voor het laatste. Dat betekent nog 8,5 km lopen naar de camping. We stappen nog even flink door en komen uiteindelijk aan  op de camping in Linter. Moe maar voldaan!

1. Dinie Pieters:
    29 juni 2019
    Hoi Agnes en Eddy, fijn weer van jullie te "horen". Veel succes de komende tijd; hopelijk vandaag met de nodige schaduw-plekken. Leuk om jullie , vanuit Raalte, weer te volgen.
    Groeten Dinie
  2. Ans Koers:
    29 juni 2019
    Hallo toppers
    Heel veel succes maar weer!!!!
    Wat leuk om jullie weer te volgen