Hoe warm kan het zijn in Nederland?

2 juni 2019 - Lent, Nederland

Dag 4 De Steeg-Lent 36 km

Hoe warm kan het zijn in Nederland? Heel warm!!

Het is rond de 16 graden als onze dag begint en de zon begint al door te komen. We lopen over de Posbank in het Nationale natuurpark Veluwezoom. Een mooie maar pittige route om te lopen. Als we het bos uitkomen is het al flink warm. We lopen verder richting Arnhem en dan door naar Lent.

Omdat we geen camping aan de route kunnen vinden kiezen we voor een slaapadres via Vrienden voor de fiets. De eerste die we bellen zit al vol. De tweede heeft nog plek maar dat betekent extra kilometers.

Ondertussen is het 30 graden en zit ik er helemaal doorheen. Eddy ook maar hij zegt dat niet. Bij hem gaat het altijd goed tot hij omvalt. Maar ondertussen weet ik wel beter, hè schat.

Hoe we dat doen met deze warmte?

Tipje van de sluier: blijven ademen, blijven drinken, af en toe wat eten en de ene voet voor de ander zetten. Dit net zo vaak herhalen tot we bij de eindbestemming zijn.

Eerlijk is eerlijk, het is afzien maar het is ons gelukt. En wat is het dan heerlijk dat er een opgemaakt bed klaar staat.

1. Wim en Marion Reimert:
    2 juni 2019
    De temperatuur wordt gelukkig iets minder.

Wat een afstand met die warmte. Hele prestatie.
  2. Henriette Oosterlaar:
    2 juni 2019
    Petje af👍
  3. Edith:
    3 juni 2019
    Bij toeval stuit ik op jullie reis verhaal. Vandaag vertrekken wij naar Santiago om vanaf Malpica ,de rota dos Faros te gaan lopen naar Finisterre en aansluitend af te reizen naar naar Ferrol om de camino Ingles mee te pakken.Wanneer wij 20 juni weer terug zijn ga ik lezen waar jullie ondertussen zijn aangekomen. Heel veel succes. Persoonlijk vind ik per dag 26 km lopen genoeg geweest dus petje af . Tot lezens.Edith Lochem
  4. Dinie Pieters:
    3 juni 2019
    Met bewondering lees ik jullie reisverhaal van gisteren, een zware dag. Hopelijk blijft het de komende tijd wat koeler. Heel veel succes verder!!
  5. Ans Koers:
    Hallo Agnes
    Vandaag jou reisblog van Riek doorgekregen
    Ik was al heelbenieuwd hoe het jullie verging
    Veel succes en petje af hoor