Dag 15 Namur-Bouvignes 26 km

1 juli 2019 - Bouvignes-sur-Meuse, België

Goed uitgerust word ik wakker. Gelukkig geen pijn of ongemak van de tocht van gisteren. Eddy ook niet, behalve dan de blaar die hij twee dagen geleden opliep.

Wat een afstand gisteren. Bizar gewoon. Had het me niet vooraf gezegd. Mijn hele lijf zou in protest zijn gegaan. Maar als het je overkomt kun je meer dan je denkt, je stijgt boven jezelf uit. Vandaag "blijven we beneden" we doen het rustig aan.

We nemen de tijd voor ontbijt en vervolgen daarna onze route. Er zijn hier en daar markeer schelpen in de stoep aangebracht.

De route loopt de hele dag langs de Maas. In en om de Maas is van alles te zien. Een mooie omgeving.

Nog steeds worden we dagelijks aangesproken of een toeterende auto rijdt langs en we worden toegezwaaid. Het blijft bijzonder.

Voor de nacht hebben we een camping gevonden strak aan de Maas met mooi uitzicht over het water. Als fervent kampeerders horen we hier thuis.

1. Truus Marsman:
    1 juli 2019
    Wat en toppers zijn jullie, weer vrolijk verder na zo,n zware dag gisteren
  2. Bertus enBets Koerhuis:
    1 juli 2019
    knap gedaan en hele mooie fotos
  3. Ans Koers:
    1 juli 2019
    Ja ik had met jullie te doen gisteren !!!!!
    Gelukkig vandaag een betere dag.
    Succes weer voor morgen🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️
  4. Henriette Oosterlaar:
    1 juli 2019
    Knap gedaan en wat een prachtige foto's
  5. A. Jacobs:
    1 juli 2019
    Leuk dat jullie weer aan de wandel zijn. Die dagen van 47 km moet je niet teveel maken want dan is het leuker er snel af. Ik ga jullie weer volgen en op die manier weer veel herkennen en herbeleven van mijn eigen tocht in 2017. Ga er maar vanuit dat je wel enkele kaarten moet sturen vanuit Santiago naar al die lieve en gastvrije mensen die je nog tegenkomt op je tocht.
    Bon camino
  6. Dinie Pieters:
    2 juli 2019
    Mooie foto's. Ik volg jullie met plezier.
    Gelukkig voor jullie vandaag heerlijk wandelweer
    Succes!!
  7. Franka Blaauwbroek-van Elk:
    2 juli 2019
    Hoi Agnes en Eddy, de Nijmeegse 4Daagse staat voor de deur en dit weekend staat de laatste trainingstocht van 40 km gepland. Na 4 x 40 km schreeuwen mijn voeten om rust en gooi ik met veel plezier mijn wandelschoenen aan de kant. Ik kan me dan ook nauwelijks voorstellen wat het is om dag na dag zo een groot aantal kilometers te lopen, in weer en wind, zwaar bepakt. Maar als ik jullie reisverhalen lees begint er diep van binnen toch iets in mij te kriebelen. Want hoe mooi is het om samen de dagen zo intens te beleven. Heel veel wandelsucces en -plezier toegewenst; ik ga jullie op de voet volgen.