Dag 26 Sézanne - Méry Sur Seine 33 km

12 juli 2019 - Méry-sur-Seine, Frankrijk

Na een warme en broeierige nacht vervolgen we onze route. Het merendeel van de ochtend lopen we weer over graspaden. Nu wat meer tussen de akkers en graanvelden en minder door het bos. Nog steeds zijn er veel muggen en steekvliegen maar toch minder dan gisteren. Wat kunnen die beestjes vervelend zijn zeg.

We komen door een paar kleine gehuchtjes waar een serene stilte heerst. In Soyer is wel een heel mooie rustplek, met water nog wel. Daar maken we dankbaar gebruik van want de temperatuur is alweer gestegen naar 25 graden met een brandende zon.

De route loopt verder door Anglure, Banneux, Clesles, en via Saint Oulph naar Mery Sur Seine. Als we aankomen op de camping zijn we moe en uitgeput.

Verder gaat alles nog goed. De blaar van Eddy is mooi aan het genezen. Hier en daar wordt er preventief tape geplakt of een dubbele sok op de drukplek van de rugzak. Ja, ja, je wordt vanzelf creatief als je het met weinig middelen moet doen.

Na het douche ritueel moeten we ook vandaag nog op pad voor ons avondeten. Op ruim 1km vanaf de camping vinden we een supermark. Daar halen we een gezonde maaltijd en wat lekkers voor vanavond bij de tent.

De komende nacht zal het wat frisser zijn dus beginnen we morgen weer goed uitgerust aan de volgende etappe.

1. Thea Duteweerd:
    12 juli 2019
    Hallo Eddy en Agnes,

Al jullie reisdagen in een keer gelezen .. wat geweldig mooi! En wat doen jullie het goed.. Toppers!
    Prachtige foto’s ook.
    Nog veel plezier en succes samen!

Groetjes Thea Duteweerd.
  2. Dinie Pieters:
    13 juli 2019
    Hoi Agnes en Eddy,
    Het blijft leuk jullie verhalen te lezen en zo denkbeeldig met jullie mee te lopen.
    Heel veel succes nog verder op jullie wandelpad
    Groeten uit Raalte
    Dinie Pieters