Dag 35 Anthien - Guipy 22 km

21 juli 2019 - Guipy, Frankrijk

Na een heerlijk ontbijt nemen we om 07:15 uur afscheid van de medepelgrims en de twee gastvrouwen. We vervolgen onze route richting Guipy waar we een camping gevonden hebben. Lideke vertrekt gelijk met ons en gaat naar dezelfde locatie maar heeft daar een kamer gehuurd. We trekken een beetje samen op.

De route is mooi en gaat over goed begaanbare paden. Eddy en ik lopen beiden goed en genieten volop van alles wat er op ons pad komt.

Als we op de camping komen blijkt het een Nederlands stel te zijn die hier de scepter zwaaien. We worden gastvrij ontvangen en krijgen een schaduwplekje aangeboden. Er is een klein selfservice barretje en vanavond wordt er pizza gebakken in de eenvoudige pizzahut. Maar eerst nemen we een duik in het zwembad want de temperatuur is inmiddels opgelopen naar 30 graden. Wat een heerlijke plek is dit.

Ondertussen is Lideke ook aangekomen en komt ook zwemmen. We kletsen wat en zullen vanavond ook samen pizza eten. Kortom we hebben het erg gezellig samen.

Het hitte protocol is alvast opgesteld want de voorspellingen voor de komende dagen lopen op tot 40 graden. Daarop kun je maar beter goed voorbereid zijn.

1. Wim en Marion Reimert:
    21 juli 2019
    Fijn te lezen dat jullie zo genieten.
    Dat doet de zware dagen gauw vergeten.
    Ook hier wordt het lekker warm maar voor ons zal het hitte protocol
    waarschijnlijk minder ingrijpend zijn.
    Hou het hoofd koel en geniet er van.
  2. Truus Marsman:
    21 juli 2019
    Wat een mooie foto,s toch steeds
    Zo kunnen we mooi mee genieten. Succes verder met jullie route.
  3. Riek Martens:
    Hallo Agnes en Eddy,
    Wat heb ik tot nu toe genoten van jullie reisverhalen. Zo bijzonder wat jullie meemaken zowel positief als een enkele keer negatief. Ik neem mijn petje voor jullie af...47 km lopen op 1 dag en dan de andere dagen toch weer verder gaan en dan met rugzak!!! Wij lopen ook regelmatig maar dit lukt ons echt niet. Super wat jullie doen en geniet v.n.l. van de mooie momenten en ervaringen. Hou vol en we reizen graag met jullie mee via de verhalen.