Dag 48 Marsac - Saint Laurent les Églises 25 km

3 augustus 2019 - Saint-Laurent-les-Églises, Frankrijk

Vanaf Bénévent l' Abbaye was het gisteren behoorlijk klimmen en daar mogen we vanochtend meteen mee verder. Dat is zwaar zo aan het begin van de dag en op paden met veel losse stenen. Af en toe dalen we ook weer flink af, ook over losse stenen. We zijn zuinig op onze voeten en enkels en willen graag zonder blessures het einde van deze etappe halen. Daarom halen we de rubber doppen van onze stokken, dan heb je meer grip.

Eddy stopt af en toe om te kijken naar de landbouw machines die ze hier gebruiken. De boerenzoon in hem komt naar boven.

De temperatuur is inmiddels opgelopen naar 29 graden en ik ben dan ook blij als we op de camping aankomen. Het is een mooie camping met een kleine bar en restaurant. Een mooie gelegenheid om vanavond te vieren dat we morgenochtend de 1300 km grens bereiken. Dat betekent dat we dan qua kilometers op de helft zijn van onze tocht naar Santiago. Nou daar drinken we er één op. Proost!!

1. Wim en Marion Reimert:
    3 augustus 2019
    Proficiat met de eerste helft;
    maar ook voor ons geldt dat we op de helft van de dagelijkse mooie reisverhalen zijn.
    Nog veel succes en geniet van de bijzondere omstandigheden en mensen die je tegen komt.
  2. Ans Koers:
    Proost🍷🍺
    Dat hebben jullie dik verdiend
  3. Lideke:
    3 augustus 2019
    Toppers, een mijlpaal, proost op de helft van de tocht.
  4. Henk en José:
    3 augustus 2019
    Knap hoor, en succes voor de 2de helft. Proost en geniet ervan. Wij genieten in elk geval van jullie.
  5. Yvonne Vegterlo:
    4 augustus 2019
    Toppers! Op de helft. Dik verdiend die borrel!!