Dag 6 Escharen-Berlicum 31 km

4 juni 2019 - Berlicum, Nederland

Het eerste deel van de route is een mooi stukje door het bos. Vervolgens lopen we via Zeeland, Nistelrode en Vinkel naar Berlicum zonder dat er veel spectaculairs op ons pad komt.

Het is 15:00 uur als we de camping oplopen terwijl de teller toch weer 31 km aangeeft. Dan hebben de voetjes vandaag behoorlijk doorgestapt zonder te protesteren.

Er wordt noodweer voorspeld dus maar snel ons ritueeltje afwerken. Constant houden we buienradar in de gaten om erbij te zijn als het losbarst maar dat lijkt niet te gebeuren. Dan besluiten we dat we met een gerust hart naar het restaurant kunnen gaan om onszelf te trakteren op een biertje.

1. Henriette Oosterlaar:
    4 juni 2019
    Lekker dik verdiend
  2. Wim en Ria:
    Proost!! Op naar jullie volgende mooi reisverslag. Bedankt voor het delen van jullie ervaring😊
  3. Ans Koers:
    4 juni 2019
    Lekker 🍺
    Slaap lekker en morgen weer een goede daggewenst🏃🏾‍♂️
  4. Bertus enBets Koerhuis:
    5 juni 2019
    Eddy en Agnes geweweldig drink er maar een goeie borrel op het weer was hier gisteravond ook niet best.heel knap wat jullie doen, heel veel groeten van ons.