Dag 87 Mansilla de las Mulas - León 19 km

11 september 2019 - León, Spanje

We vervolgen onze route richting León. Vandaag is er wat meer afwisseling dan de afgelopen dagen, dat loopt toch prettiger. Tijdens de koffiestop raak ik in gesprek met twee pelgrims, uit Noorwegen en Denemarken. Waar je vandaan komt en waar je gestart bent is een veel gestelde vraag. In ons geval roept dat nogal eens verbazing en verwondering op. Zo ook in dit gesprek.

Als we in León ons inschrijven bij de albergue is de dame zo onder de indruk dat ze meteen met ons op de foto wil. Dat zijn de momenten dat het tot me doordringt dat we echt iets bijzonders aan het doen zijn.

Morgen beginnen we aan de laatste 300 km naar Santiago. Dat zet ons aan het denken hoe we terugreizen. Het is bijna niet te bevatten dat we met het laatste deel van dit avontuur bezig zijn. De laatste loodjes...

1. Henk en José:
    11 september 2019
    Ja Agnes en Eddy,de laatste loodjes en het is echt bijzonder en knap hoe jullie dit tot zover gedaan hebben. Ook hoe jullie ons steeds hebben meegenomen. Veel succes met die laatste loodjes en geniet daarvan.
  2. Annie Bosman:
    11 september 2019
    Het is inderdaad heel bijzonder wat jullie doen. Veel succes met de laatste loodjes.
  3. Ans Koers:
    Hoi Eddie &Agnes
    Succes 🏃🏾‍♂️🏃🏾‍♂️De laatste loodje
    Heel knap !!!!!!!!!!
  4. Franka Blaauwbroek-van Elk:
    12 september 2019
    Hoi Agnes en Eddy, vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie van 2 weken. Ik zal mijn dagstart met jullie wandelverslag gaan missen. Met nog 300 km te gaan zal ik jullie aankomst in Santiago de Compostela pas op 30 september lezen. Geniet intens van de laatste kilometers en het bereiken van jullie doel. Alle goeds!