Eindelijk is het zover

29 mei 2019 - Raalte, Nederland

De tassen staan klaar voor vertrek. Morgen, 30 mei 2019, lopen Eddy en ik vanaf ons huis op weg naar Santiago de Compostela. Voor mij een droom die werkelijkheid wordt.

We hebben ons goed voorbereid en met flink wat kilometers in de benen moeten we een heel eind komen.

Voor de overnachtingen nemen we een tent mee, die biedt ons veel vrijheid en onafhankelijkheid. Verder nemen we zo min mogelijk mee, we gaan back to basic. De telefoon gaat zeker mee en is de komende maanden onze grootste vriend. Niet om te bellen maar als wegwijzer en dan met name het eerste stuk in Nederland, België en Noord Frankrijk. De gehele route is gedownload en via google maps kunnen we een overnachting zoeken. Dus voor ons geen papieren boekjes.

We denken gemiddeld 25 tot 30 km per dag te lopen, afhankelijk waar we een overnachtingsplek vinden.

Verder hebben we niets gepland, we laten het gebeuren en zien wel wat er op ons pad komt. Onder het motto geen zorgen over morgen.

Met enige regelmaat zal ik op de blog schrijven over onze belevenissen.